طی حکمی از سوی مریم جوانمردی رئیس هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس رضا بهارلو رئیس کمیته بازرسی و باشگاههای هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس شد.
در این حکم آمده است: بنا به تجارب و توانمندی ها و مدیریت شما به موجب این حکم به مسئولیت این کمیته نائل می آیید. امید است که با بهره گیری از تمامی ظرفیتهای موجود و بهره گیری از خرد جمعی و تیمی، استفاده از تجارب پیشکسوتان مأموریت های خود را در چهارچوب قوانین و ضوابط جاری ورزش کشور و رعایت سلسله مراتب سازمانی هیأت انجام داده و همچنین با هماهنگی لازم تمامی موارد لازم را در اولویت امور خود قرار دهید.
رضا بهارلو رئیس کمیته بازرسی و باشگاههای هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس بعد از انتخاب گفت: اول جا دارد تشکر و قدردانی داشته باشم از خانم جوانمردی رئیس هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس بابت اعتماد و اطمینانی که به بنده داشتند و سپاس از هیأت رئیسه که به بنده لطف داشتند. وی گفت: تمام رسالت بنده بر این است که بتوانم در راستای تعالی بازرسی و باشگاه های هیأت بهترین ها را انجام داده و تمام تمرکز بنده بر این است که با همفکری و همراهی تمامی مربیان گامهای بزرگی را در این راستا بردارم. قطعا بازرسی و امور باشگاهها امری است خطیر و حساس که بنده به آن واقف بوده و در این برنامه تلاشم بر این است که بتوانیم با کاری منظم و مستمر برای یکدست شدن باشگاههای جامعه هدف و پیگیری امور بازرسی جامعه هدف هیأت نقش بسزایی داشته باشم.
بهارلو گفت: در کمیته بازرسی نیز توجه به حفظ ارزشهای مربیگری و جلوگیری از تخلفات برای ما جز ارکان اصلی می باشد و قطعا برای این مهم قاطع عمل خواهیم نمود و پیگیری های لازم را از طریق هیأت خواهیم داشت و نظارت بر حسن انجام کار باشگاههای آمادگی جسمانی و تندرستی استان نیز برای ما جزو اولویت ها قرار دارد. بهارلو در پایان از تمامی عزیزان جامعه آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس خواستار شد که در این راه این کمیته را همراهی نموده و در کنار کمیته بازرسی و امور باشگاه ها باشند و در آخر نیز از سرکار خانم جوانمردی مجددا تشکر و قدردانی نمود.