امروز، شنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۰

بازدید مدیرعامل آبفا شیراز از ساختمان جدید منطقه ۴ شرکت

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل در بازدیدی که به همراه جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز از ساختمان جدید منطقه 4 داشت بر تکریم  و جلب رضایت ارباب‌رجوع 
تأکید کرد.
 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، بهمن بهروزی افزود: ایجاد سازوکارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مردم و رضایت مندی ارباب‌رجوع یکی از هدف‌های اصلی شرکت است.
این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که یکی از مقوله‌های سنجش کارآمدی نظام اداری، میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های دولتی و اداری است ابراز داشت: در راستای تکریم، پاسداشت و حمایت از ارباب‌رجوع‌ و نیز ارائه خدمات بهتر به مشترکین ساختمان منطقه 4 درخور شأن مشترکین شیرازی و نیز همکاران پیش‌بینی و آماده 
شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت و صعوبت کار مناطق شرکت آبفا شیراز اشاره کرد.
گفتنی است در این بازدید مدیرعامل آبفا شیراز پاسخگوی برخی از مشترکین بود و در مورد رفع مشکلات دستوراتی
 صادر کرد.
 

نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
  • نام و نام خانوادگی
  • آدرس ایمیل
  • نظر شما