امروز، دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

اهدای تندیس برترین هتل جنوب کشور به هتل بزرگ شیراز در جشنواره ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده

سیده ناهید تقویان- تماشا
هتل بزرگ شیراز به عنوان برترین هتل جنوب کشور در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شد.
به گزارش «تماشا»، هتل بزرگ شیراز در افتخاری دیگر برای استان فارس، به عنوان برترین هتل جنوب کشور انتخاب شد.
در همین راستا و طی مراسمی ملی، همزمان با روز شیراز، هتل بزرگ شیراز موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان برای دومین سال پیاپی گردید و به عنوان تنها هتل جنوب کشور مفتخر به دریافت این گواهینامه ملی از جناب دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور شد.
مهندس جاویدان مدیر موفق هتل بزرگ شیراز که جوایز متعدد ملی و استانی را در کارنامه خود دارد، در مورد این موفقیت جدید اظهار داشت: امسال در جشنواره ملی رعایت حقوق مصرف کننده 600 سازمان شرکت کرده بودند که از میان آنها250 شرکت انتخاب شدند و در نهایت 95 شرکت برگزیده شدند.
وی افزود: در میان هتل ها، از جنوب کشور تنها هتل بزرگ شیراز واجد شرایط شناخته شد که افتخاری دیگر برای فارس آفرید.
این فعال صنعت هتل داری افزود: این ارزشیابی کار ساده ای نبود و در چندین مرحله باید توسط ارزیاب ها، مسائلی مانند برنامه های مالی، تعداد نیروها، نحوه سرویس دهی و... مورد بررسی دقیق قرار می گرفت. به طوری که تنها 2هتل کشور واجد شرایط دریافت گواهی نامه شدند؛ یکی هتل بزرگ شیراز و دیگری هتل قصر مشهد.
مهندس جاویدان با بیان اینکه نمودار استانی این کار، جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده در استان فارس است، گفت: در این جشنواره حدود 600 شرکت انتخاب شدند که در نهایت 95 شرکت برگزیده شدند.
وی در مورد امتیاز این انتخاب نیز گفت: امتیاز این انتخاب این است که ما از دید مردم انتخاب شدیم. یعنی در نگاه تیزبین مردم که بهترین داوران هستند، هتل بزرگ شیراز منتخب شد و این برای ما ارزش بسیاری دارد.
این فعال عرصه هتل داری خاطرنشان کرد: مثلاً در استان فارس ارزیاب ها با 600 نفر از میهمانان ما تماس گرفته و سؤالات متعددی از ابعاد مختلف هتل از آنها پرسیده بودند و نکته اینجاست اگر حتی 10درصد این 600نفر پاسخ منفی داده بودند، ما برگزیده نمی شدیم.
مهندس جاویدان افزود: این مسئله نشان می دهد یک ارزش یابی واقعی صورت گرفته است.
وی همچنین با بیان اینکه هتل بزرگ شیراز تا به حال 3بار استانی و 2بار ملی لوح و تندیس گرفته است، به دلایل موفقیت های 
هتل نیز اشاره کرد و ادامه داد: اعتقاد بنده این است که به میهمان باید خدمات شایسته داد و همین خدمات بهترین تبلیغ برای هتل است تا او خودش دوباره به اینجا بیاید.
این فعال عرصه هتل داری خاطرنشان کرد: سرویس دهی و میهمان نوازی وظیفه ما است و اگر کسی تمام توجهش به کارش باشد، نتیجه اش حتماً خواهد آمد لذا ما سعی می کنیم مانند یک میهمان در خانه آبروداری کنیم.
مهندس جاویدان افزود: بنده به کارکنان خود می گویم که میهمانان حقوق شما را فراهم می کنند پس به آنها در عمل و اجرا سرویس دهی مناسب دهید.
وی همچنین گفت: بنده عاشق کارم هستم و وقت زیادی را در هتل و در کنار کارکنانم می گذرانم و ابایی از کار کردن در کنار آنها نداریم و همین مسئله رمز موفقیت ماست.
مهندس جاویدان بیان داشت: کلید موفقیت این است که میهمان راضی باشد اگر این طور شد، بقیه هم راضی هستند و در این راستا راستگویی و مدیریت شفاف بسیار مهم است.
وی در پایان نیز با تشکر از سهام داران هتل بزرگ شیراز بابت پشتیبانی های مستمر و حمایت های بی دریغ از این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

نظرات کاربران
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
  • نام و نام خانوادگی
  • آدرس ایمیل
  • نظر شما